دومین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

علی پروین و جواد زرینچه میهمان‌هایی بودند که در میان استقبال حمید استیلی پیش از شروع تمرین به این زمین آمدند و در زمان ورودشان صحبت‌هایی را برای بازیکنان و اعضای کادرفنی مطرح کردند.

سرمربی تیم امید در گفتگو با پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس گلایه هایش را نسبت به در اختیار نداشتن بازیکنان اعلام کرد.

در ادامه اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال نیز به زمین شماره ۲ آمد و در کنار پروین و زرینچه با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی امید عکس یادگاری گرفت.


بیشتر بخوانیدحضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در تمرین امید‌ها +عکس


امید نورافکن به دلیل آسیب دیدگی در تمرین گروهی شرکت نکرد و علی شجاعی هم به دلیل مشابه تنها نظاره گر این تمرین بود.

پس از لحظاتی  مهدی تاج، محمدرضا ساکت، محمود شیعی، حسین کلانی، عبدالکاظم طالقانی و سعید فتاحی در محل تمرین شاگردان حمید استیلی حاضر شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی در کنار علی پروین نشست و با او گفتگو کرد.

پس از انجام کار‌های بدنی، بازیکنان زیر نظر امیرحسین پیروانی امور تاکتیکی انجام دادند.

بخش بعدی تمرین برگزاری فوتبال درون تیمی بین تیم‌های سبز و سفید بود که برخی بازیکنان با کاور آبی‌رنگ نفرات این دو تیم را در ارسال پاس کمک می‌کردند.

مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) سید رضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) و مهدی علی نژاد (سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش) در تمرین امروز ملی‌پوشان حضور یافتند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار