مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه، گفت : با انعقاد این تفاهم نامه کمیته امداد از تریبون‌های نماز جمعه و جماعات بیش از پیش بهره مند می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن رخصی، دبیر شورای زکات و مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : نماز جمعه به عنوان تریبون رسمی نظام و یک رسانه عمومی با ابعاد متنوع فرهنگی، مذهبی و سیاسی در جامعه محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه این نهاد به منظور بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت‌های تریبون‌های نماز جمعه و جماعات با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه تفاهم نامه همکاری منعقد کرده، گفت : این تفاهم نامه به امضای حجت‌الاسلام ضیغمیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه رسیده است.

دبیر شورای زکات استان کرمانشاه گفت: همکاری در ترویج فریضه زکات، اشاعه فرهنگ خیر و احسان، اطعام، انفاق، اکرام ایتام و تبیین فضیلت رسیدگی به خانواده‌های نیازمند در اموری همچون تحصیل، اشتغال، مسکن و ازدواج از مفاد این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ارائه گزارش عملکرد و تبیین برنامه‌ها توسط مدیران و مسئولان این نهاد پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

محسن رخصی گفت: در تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر حضور ائمه جماعات و روحانیون در طرح مفتاح الجنه و دیدار با خانواده‌های نیازمند تحت حمایت تاکید شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.