دیدار‌های هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود.

شهروند ساری - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۳۰ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

ابتدا در یکی از زیباترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم که با حواشی بسیار زیادی همراه بود با نتیجه مساوی ۴ - ۴ به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: ملی پوش برزیلی به گیتی پسند پیوست


از نکات جالب توجه در این بازی تقابل رضا لک (سرمربی شهروند ساری) با شاگردان سابق خود در تیم گیتی پسند اصفهان است. لک در طول سال‌هایی که به عنوان سرمربی در گیتی پسند فعالیت می‌کرد، موفق شد با این تیم اصفهانی نتایج فوق العاد‌های کسب کند. رضا لک پس از آن که از گیتی پسند جدا شد تصمیم گرفت ادامه مربیگری خود را در تیم شهروند پیگیری کند.

تیم فوتسال شهروند ساری در این فصل از لیگ برتر و به خصوص در نیم فصل دوم توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند. آن‌ها تا قبل از برگزاری بازی هفته بیست و یکم با کسب ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارند. اگر این تیم بتواند در گیتی پسند مدعی به برتری دست پیدا کند می‌تواند جایگاه خود را در جدول کمی بهبود ببخشد.

از آن سوی میدان تیم مدعی و سخت کوش گیتی پسند اصفهان قرار دارد که بعد از مس سونگون صدرنشین، از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ به شمار می‌رود. شاگردان حمید بی غم در گیتی پسند اصفهان موفق شدند این فصل عملکرد فوق العاد‌های را از خود نشان بدهند. آن‌ها تا قبل از برگزاری رقابت‌های هفته بیست و یکم با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند. همچنین گیتی پسندی‌ها اگر بتوانند از سد شهروند ساری بگذرند کنند آن وقت منتظر لغزش مس سونگون هستند تا بتوانند از این فرصت استفاده کرده و خود را به صدر جدول برسانند.

مس سونگون - آذرخش بندرعباس ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید پورشریفی تبریز

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته مصاف ۲ تیم مس سونگون و آذرخش بندرعباس می‌توان دیدنی باشد. برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا آذرخشی اعلام کرده اند تا زمانی که مشکلات مالی شان حل نشود در هیج رقابتی شرکت نخواهند کرد. آن‌ها به خاطر همین مشکلات مالی و مدیریتی تصمیم گرفتند در بازی هفته گذشته خود که میزبان تیم فرش آرا مشهد بودند، حاضر نشوند و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فرش آرا تمام شد.

این طور که به گوش می‌رسد، گویا مشکلات مالی آذرخشی‌ها همچنان پا برجا است و مدیران این باشگاه هنوز بابت رفع این مشکلات اقدامی نکرده اند. اگر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس حاضر نشود در بازی فردا برابر مس حاضر شود، آن وقت به دلیل اینکه در ۲ مسابقه متوالی شرکت نکرده، نه تنها به لیگ دسته دوم فوتسال سقوط می‌کند، بلکه پرونده این باشگاه هم به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد تا در آنجا جرائم سنگینی را برای این تیم در نظر بگیرند. تیم فوتسال آذرخش بندرعباس هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و اگر نتواند وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهد آن وقت یکی از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان به ایران بر می‌گردد؟


آن طرف تیم مدعی مس سونگون قرار دارد که در این فصل با بازی‌های زیبایی که از خود به نمایش گذاشته از الان خود را شانس نخست قهرمانی معرفی کرده است. مسی‌ها در بازی هفته گذشته مقابل تیم خوب ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان بازی با نتیجه بسیار نزدیک ۳ بر ۲ از این تیم اهوازی شکست خورد. مس سونگون با این شکست ۴۴ امتیازی باقی ماند و همچنان در صدر جدول قرار دارد. همچنین با شکستی که مس سونگون در برابر ملی حفاری اهواز متحمل شد، تیم‌هایی که پایین‌تر از آن قرار دارند را برای رسیدن به صدر جدول امیدوار کرد.

فرش آرا مشهد - سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته می‌توان به جدال ۲ تیم فرش آرا مشهد و سوهان محمد قم اشاره کرد که می‌تواند به جذابیت‌های مسابقات این هفته اضافه کند. فرش آرا در این فصل با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند. به طوری که می‌توان از این تیم هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل نام برد. فرش آرا در بازی هفته گذشته مهمان تیم آذرخش بندرعباس بود و به دلیل اینکه آذرخشی‌ها حاضر نشدند در آن مسابقه شرکت کنند، بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود فرش آرا اعلام شد. تیم فوتسال فرش آرا با این ۳ امتیازی که کسب کرد ۳۶ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. این تیم اگر بتواند در بازی این هفته برابر سوهان محمد سیما به برتری دست پیدا کند می‌تواند جایگاه خود را در جدول کمی بهبود ببخشد.

آن سوی میدان تیم سوهان محمد سیما قم قرار دارد. تیمی که همچنان تحت تاثیر تغییر سرمربی خود قرار دارد. وقتی قلی زاده مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما تصمیم گرفت که با محسن حسن زاده سرمربی این تیم قطع همکاری کند، بلافاصله به جای او وحید غیاثی دستیار حسن زاده را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد. غیاثی در اولین حضور خود به عنوان سرمربی برابر تیم قدرتمند سن ایچ ساوه قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۳ - ۳ برابر نماینده ساوه متوقف شد. سوهان محمد سیما تا قبل از برگزاری بازی‌های هفته بیست و یکم با کسب ۳۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. می‌توان حضور این تیم را در مرحله پلی آف تا حدودی قطعی دانست.


بیشتر بخوانید: حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر فوتسال زیر ذره بین سازمان لیگ


برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال:

  • ستارگان ورامین - ارژن شیراز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید گلعباسی ورامین
  • سن ایچ ساوه - مقاومت البرز ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر ساوه
  • هایپرشهر شاهین شهر - ملی حفاری اهواز ساعت ۱۷:۰۰ سالن تختی اصفهان
  • شهروند ساری - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۳۰ سالن سید رسول حسینی ساری
  • مس سونگون - آذرخش بندرعباس ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید پورشریفی تبریز
  • اهورا بهبهان - شاهین کرمانشاه ساعت ۱۶:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان
  • فرش آرا مشهد - سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی مشهد

بیشتر بخوانید: رنجبریان: کادرفنی آذرخش با مدیریت این باشگاه مشکل دارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار