مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد گفت: اعمال هزینه‌ها و عوارض صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری مهاباد به میزان ۲۰ درصد کاهش یافت.

عزیزنژاد مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به میمنت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برابر درخواست شهرداری و مصوبه شماره ۲۶ شورای اسلامی شهر مهاباد و تاییدیه آن از سوی کمیته تطبیق فرمانداری با اعمال کاهش ۲۰ درصدی بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰، تمامی هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی و عوارض نوسازی و کسب و پیشه موافقت و مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: همچنین آن دسته از شهروندانی که در قالب جایزه خوش حسابی نسبت به عوارض سالیانه، معوقه نوسازی و یا کسب و پیشه اقدام کنند ۲۵ درصد جایزه خوش حسابی تعلق می‌گیرند.

عزیزنژاد اضافه کرد: پرداخت به موقع عوارض سالیانه از سوی شهروندان می‌تواند شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌های عمرانی و خدماتی یاری دهد.

او اظهار داشت: راه اندازی بلدیه یا شهرداری از سال ۱۳۰۶ بوده و عوارض یکی از مهمترین درآمد‌های شهرداری‌ها است؛ بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که در نهایت در همان شهر که عوارض پرداخت می‌شود هزینه می‌شود.

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد گفت: شروع اعلام کاهش این دسته از تخفیفات شهرداری از اول دی ماه سال ۹۸ خواهد بود.

انتهای پیام / س خ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.