رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک گفت: خطوط تولید این محصول کاملا اتوماتیک است و انسان در آن‌ها فعالیت نمی‌کند.

تکذیب خبر جاسازی قرص در شیرخشک/ خط تولید شیرخشک‌ها در ایران کاملاً اتوماتیک است / جاسازی قرص در شیرخشک تشویش اذهان عمومی است / برخی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند/ نهاد‌های امنیتی به موضوع ورود کنندهانی تحویل‌زاده رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال درباره خبر جاسازی قرص در شیرخشک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما به عنوان انجمن تولیدکنندگان این خبر را تکذیب می‌کنیم و این تصویر به قصد تشویش اذهان عمومی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است چرا که شیرخشک با سلامت نوزادان ارتباط دارد و موضوع مهمی محسوب می‌شود.

امکان ورود قرص به شیرخشک در فرآیند تولید وجود ندارد

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال بیان کرد: چرا که خطوط تولید شیرخشک ۱۰۰ درصد اتوماتیک هستند و انسان در خط تولید فعالیت نمی‌کند و به همین دلیل این امکان وجود ندارد که جسم خارجی در طی فرآیند تولید وارد شیرخشک شود.

تحویل‌زاده اظهار کرد: درخواست ما از نهاد‌های امنیتی این است که به موضوع ورود کنند چراکه برخی به قصد تشویش اذهان عمومی و تخریب فضای امنیتی کشور دست به انتشار تصاویر این چنینی می‌زنند.

تکذیب خبر جاسازی قرص در شیرخشک/ خط تولید شیرخشک‌ها در ایران کاملاً اتوماتیک است / جاسازی قرص در شیرخشک تشویش اذهان عمومی است / برخی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند/ نهاد‌های امنیتی به موضوع ورود کنند

نامه منتشر شده کشف شیرخشک اشکال دارد

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال اظهار کرد: اطلاعات گزارش منتشر شده در کنار تصویر شیرخشک با قرص نشان می‌دهد که خبر حقیقی نیست چرا که گزارشی از شکایت به داروخانه وجود ندارد.

او بیان کرد: شیرخشک در شبکه بهداشت توزیع نمی‌شود بلکه تنها داروخانه‌ها محل توزیع و عرضه شیرخشک هستند و در صورتی که موارد این چنینی رخ دهد فرد باید به داروخانه مراجعه و داروساز شکایت فرد را ثبت کند، اما در نامه منتشر شده این فرآیند وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
دكتر كريمي متخصص تغذيه
۲۳:۵۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
كارخانه توليد شيرخشك بيوميل را به همراه تعدادي از همكارانم از نزديك بازديد داشته ام
بسيار مجهز و بسته بندي تماما اتوماتيك بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقزاده
۲۲:۲۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
وزارت ارتباطاتات و مخابرات میتونن ریشه یابی کنن که اولین کسی که این فیلم رو انتشار داده کیست و طرف رو گیر بیارن و دولت به اشد مجازاتش برسونه این مساله مساله کوچکی نیست و انتشار اینگونه فیلم هابه صنعت کشور ربط داره و به امنیت ملی انتشار دهندگان اینگونه فیلم ها باید شدیدا مجازات بشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
سلام ..چیز جالبی که هست اینکه از کیک های الوده سیستان کرمان کردستان حالا هم شیر خشک همه یک نوع قرص داخلشونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
شما هم که فقط تکذیب میکنید
به جای تکذیب کردن به فکر ریشه یابی باشید
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
داخل قرص تیلانال هم سیانور کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
یجوری میگید کاملا اتوماتیک انگار یه کلید رو میزنی خودش شیرخشک تولید میکنه!
بهرحال که یه موادی رو از یه جایی باید داد به این دستگاه اتوماتیک!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
لعنت بر شایعه افکنان پست که در شرایط سخت هم دست از شیطنت بر نمی‌دارند.
ایران تنها یک کارخانه شیر خشک دارد که در خاورمیانه هم تک است شاید تلاشی کور برای نابودی این صنعت و تولید راهبردی در ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
در مورد همون کیک ها آیا کیک ها رو می خرند باز میکنند قرص جاساز میکنند دوباره بسته میشه معلوم هم نمیشه؟ اگه به جای قرص پودر بریزند چی؟
آخرین اخبار