بازیکن تیم فوتسل مس رفسنجان گفت: بازی مقابل سایپا از حساسیت خاصی برخوردار است و برای پیروزی در این دیدار به زمین مسابقه می‌رویم.

سهیلا رودسری بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ما در ۲ بازی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان  عملکردمان خوب نبود و در این بازی‌ها نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. به هر حال در مشهد مقابل تیم هیئت خراسان به داور بازی باختیم هر چند که نمی‌خواهم توانایی بازیکنان تیم مشهد را کتمان کنم، اما قضاوت آن دیدار عادلانه نبود.

او تصریح کرد: اکنون انگیزه دوباره به تیم ما برگشته است و در این هفته تمرینات فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم، ما برای پیروزی مقابل تیم سایپا به میدان می‌رویم.

رودسری در ارتباط با پیوستن فاطمه سهرابی بازیکن سابق تیم مس به سایپا تهران در این هفته گفت: سهرابی به دلیل برخی مسائل شخصی از تیم مس جدا شد و ما برایش آرزو موفقیت می‌کنیم، این هفته مقابل تیم سایپا بازیکنان ما کار خودشان را می‌کنند و هدف ما کسب ۳ امتیاز این بازی است.

رودسری افزود: متاسفانه اول فصل یکسری تیم‌ها از لیگ انصراف دادند و اکنون هم تیم پارس آرا شیراز در شرایط سختی به سر می‌برد تا جایی که در هفته گذشته مقابل تیم نامی نو اصفهان حاضر نشد، بروز این قبیل مسائل به انگیزه بازیکنان لطمه زیادی می‌زند. شهر شیراز بازیکنان خوبی دارد که نیاز به حمایت دارند.

بازیکن تیم مس در ادامه گفت: من می‌دانم که باید به جوانان میدان داد، اما در هر شرایط و هر مسابقه‌ای نباید این اتفاق رخ بدهد. یکسری داوران جوان ما هنوز تجربه لازم را ندارند و به تیم‌ها لطمه می‌زنند و نباید در بازی‌های حساس از آن‌ها استفاده کرد.

رودسری تصریح کرد: شرایط لیگ با تمام جذابیت هایش به گونه‌ای است که نمی‌توان نتیجه یک دیدار را پیش بینی کرد و شاید تا هفته آخر تکلیف ۴ تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص نشود و ما امیدواریم حمایت رسانه‌ها هم در ادامه روند مسابقات از فوتسال بانوان بیشتر شود.


بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل آبادانی‌ها در هفته شانزدهم فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار