مربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: اگر در نیم فصل اول درگیر برخی حوادث نمی‌شدیم قطعا می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

جواد رحمتی مربی تیم بسکتبال مهرام تهران در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی شهرکرد که منجر به پیروزی مهرام در این بازی شد اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و از قبل پیش بینی می‌کردیم که یک بازی بسیار سختی خواهیم داشت و می دانستیم که این دیدار به هیچ عنوان ساده نیست و خدا را شکر با نمایش خوبی که بازیکنان از خود نشان دادند موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: ساعت بازی ۳ دیدار لیگ برتر بسکتبال مردان تغییر کرد


او افزود: در این بازی سعی کردیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم و به بازیکنان اصلی و با تجربه خود استراحت دادیم و خدا را شکر موفق شدیم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

مربی تیم بسکتبال مهرام تهران درباره رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر و این که آیا مهرام موفق شد به اهدافی که تعیین کرده بود در نیم فصل برسد یا خیر بیان داشت: هنوز نیم فصل برای تیم ما به پایان نرسیده بلکه باید روز دوشنبه بازی معوقه خودمان را برابر مس کرمان برگزار کنیم. نیم فصل اول برای ما بد نبود و اگر درگیر برخی از حوادث نمی‌شدیم قطعا می‌توانستیم نتایج بهتری را رقم بزنیم.

رحمتی درباره این که آیا امسال کیفیت لیگ برتر می‌تواند به تیم ملی در رقابت‌های المپیک کمک کند گفت: بله قطعا همین طور است. ما امسال رد لیگ برتر بسکتبال هم در بالای جدول و هم در پالیین جدول تیم‌های بسیار خوبی داریم که می‌توانند به تیم ملی در آستانه مسابقات المپیک بسیار کمک کنند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین برنامه دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار