بر اثر بارش باران؛

مهتاب در آب غرق شد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: شدت بارش باران و بالازدگی فاضلاب نزدیک تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز سبب ابگرفتگی این مکان شد.

منصور کوهی رستمی مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به بارش شدید باران طی شب گذشته در اهواز، آب باران از درب اضطراری شمالی تالار مهتاب واقع در کتابخانه مرکزی این کلانشهر وارد و سبب آبگرفتگی این مکان شد.

او افزود: با تلاش نیرو‌های خدماتی کتابخانه مرکزی اهواز، به سرعت آب از این مکان تخلیه شد و خداروشکر مشکل خاص و حادی رخ نداد.

به گفته کوهی رستمی، هم اکنون این تالار پاکسازی شده و برای برگزاری یگ برنامه راس ساعت ۱۶ امروز، سه شنبه ۲۶ آذرماه آماده است.

بارش باران و وقوع طوفان‌های تندری در استان خوزستان، سبب آبگرفتگی معابر، بالازدگی فاضلاب و نفوذ آب به فروشگاه‌ها و منازل شهروندان و غرق شدن خودرو‌ها در آب شد.

هم اکنون اهواز شهر نیست، بلکه رودخانه‌ای است که در باتلاق عمیق بی تدبیری مسئولان بی مسئولیت غرق شده است.

شدت بارش و آبگرفتگی به حدی است که مکان‌هایی برای اسکان اضطراری برخی اهالی شهرستان کارون و آبادان در نظر گرفته شده است و تا امروز ۱۰۰ خانوار در مناطق مختلف اهواز به کمک نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر خوزستان اسکان اضطراری شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.