پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی از پیشکسوتان فوتبال مورد بی توجهی اهالی فوتبال قرار گرفته و توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

وحید قلیچ دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: چرا پیشکسوتان در فوتبال ایران با وجود استعداد‌ها و توانایی‌هایی که دارند از آن ها به عنوان راهنما در فوتبال کشورمان استفاده نمی‌کنند؟

او افزود:خیلی از پیشکسوتان فوتبال در شرایط نامناسب مالی قرار دارند، اما به طور کل فراموش شده اند و انگار زنده نیستند. همین چند وقت پیش بود که به باشگاه پرسپولیس رفتم و برای تهیه بلیت درخواست کردم و خواستار رفتن به استادیوم شدم، اما با وجود اینکه خود را معرفی کردم به من بلیت ندادند.


بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس در پرونده آرفی محکوم شد


دروازه‌بان سابق پرسپولیس افزود:چرا برای کسی که برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده است حتی از حال او با خبر نشوند؟ دیروز جشن تولدم بود، اما یک پیام تبریک هم از باشگاه پرسپولیس به من داده نشد. ما مورد بی مهری فوتبال قرار گرفته ایم، اما بعضی اوقات هم برخی مردم ما را به بدی قضاوت می‌کنند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس افزود: تنها دروازه بانی بودم که بیشترین حضور را در تیم داشتم و ۱۲ سال در باشگاه پرسپولیس بودم و ۱۸۰ بازی در این تیم را داشتم و در ۹ شهر آورد بازی و تلاش فراوانی کردم، حال انتظار یک تبریک را داشتم که آن هم دریغ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
ای باباتوهم دلت خیلی خشه .
بروفکرنون کن
آخرین اخبار