پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اسطوره‌های زیادی در فوتبال کشورمان داریم که در قلب مردم هستند و فراموش نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم رونمایی از سردیس مرحوم ناصر حجازی بیان کرد: باعث خوش حالی من است که در این مراسم حضور دارم و از بانی این مراسم تشکر می‌کنم که بلواری را در فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی کرده و برایش سردیس ساخته اند.

او افزود:ما اسطوره‌های زیادی داریم که در قلب مردم بوده و فراموش نشدنی هستند و همچنان نیز در فوتبال کشورمان آدم‌های بزرگی هستند که لازم است قدر آن‌ها را تا وقتی زنده هستند بدانیم.

او گفت: ما بهتر است مُرده پرست نباشیم و برای آن‌هایی که زنده هستند نیز ارزش قائل باشیم، زیرا برخی از این افراد مشکلات زیادی دارند که لایق احترام هستند.


بیشتر بخوانید: مراسم نکوداشت مرحوم ناصر حجازی برگزار شد


مظلومی در پاسخ به این سوال که یکی از گزینه های جانشینی استراماچونی در تیم فوتبال استقلال تهران است، بیان کرد: امیدوارم که استراماچونی به تیم برگردد، زیرا این خواست هواداران است البته هر کسی که بخواهد در نیمکت استقلال بنشیند دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه با احساسات هواداران تیم استقلال بازی شده است، ادامه داد: استراماچونی یک مقدار باید از خواسته خود کوتاه بیاید اگر واقعا به هواردار‌ها علاقه‌مند است. باشگاه استقلال برای استراماچونی مبلغ ۱۶۰ هزار یورو فراهم کرد و افرادی منتظر او در سفارت بودند تا استراماپونی پولش را تحویل بگیرد اما او به آنجا نرفت. وقتی استراماچونی با ایران قرارداد بست مربی‌ای بود که در خانه نشسته بود و وقتی وارد کار شد خوب عمل کرد و البته حتما قبل از آمدنش اطلاعی از شرایط فوتبال ایران داشته است.

مظلومی ادامه داد:اطلاع دارم که تا لحظه‌ای که استراماچونی از تیم رفت ۳۶۰ هزار یورو به او داده شده بود و حال خواستار ۱۶۰ هزار یورو شد و خودش نمی‌آید پولش را بگیرد، او بهانه می‌آورد و نمی‌دانم چرا اینگونه رفتار می کند.

او افزود:امیدوارم استراماچونی به خاطر هوادارانش به تیم برگردد و تا آخر فصل ادامه دهد و بتواند برای استقلال قهرمانی بیاورد. من همیشه در خدمت تیم استقلال بودم و هر کمکی از دست من برآید به خاطر استقلال و هوادارانش در هر زمینه‌ای که باشد انجام می‌دهم، ولی امیدوارم که استراماچونی برگردد.

مظلومی درباره مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم به هواداران استقلال احترام بگذارد و مسلما او هم در این مسئله دغدغه دارد. باشگاه اکنون بدون مدیر عامل است اگر استراماچونی هم نیاید، می‌توانند برای تیم مربی انتخاب کنند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: ۱۱ روز می‌شود که استقلال بلاتکلیف است، امیدوارم هر چه سریعتر این کار را انجام دهند تا بیشتر از این به تیم لطمه وارد نشود. خیلی بد است که تیمی با ۷۴ سال قدمت سرمربی نداشته باشد.

پرویز مظلومی درباره مطرح شدن نام او و فرهاد مجیدی درباره مطرح شدن نام او و فرهاد مجیدی در جلسه آتی هیئت مدیره استقلال که قرار است ساعت ۱۲ شب در لواسان برگزار می‌شود بیان کرد: از من هیچ بحثی درباره هیئت مدیره مطرح نشده است و امیدوارم استرا خودش بازگردد. لواسان سرد است و من به آنجا نمی‌روم. هر استقلالی لازم باشد باید به این تیم کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار