مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از رانندگان درخواست کرد با احتیاط در محور‌های جنوبی استان تردد کنند.

علیرضا راستیار مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه لامرد از جمله شهرستان‌های پربارش در سامانه اخیر بوده است، اظهار کرد: با توجه به شدت بارش و عبور سیلاب از روی محور لامرد اشکنان و رکن آباد گردنه برم، هم اکنون راهداران با استفاده از ماشین آلات راهداری مشغول پاکسازی مسیر هستند.

او با بیان اینکه شدت بارش باران و سیلاب در برخی از نقاط به قدری بود که باعث خرابی آسفالت شد، ادامه داد: همچنین سیلاب باعث ایجاد چاله‌هایی در مسیر شده و محور رکن آباد گردنه برم نیز به علت آبشُستگی شدید پشت پل موقتا مسدود و پس از ترمیم بوسیله راهداران بازگشایی می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: با توجه به بارش ها، ریزش سنگ ریزه و خاک از کوه‌ها جزئی بوده و همکاران راهداری در حال ریزش برداری هستند و به طور کلی همه محور‌های حوزه استحفاظی این اداره کل باز بوده و ترافیک به صورت عادی و روان برقرار است.

علیرضا راستیار از همه شهروندان درخواست کرد با توجه به ادامه بارش‌ها از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کنند و رعایت ضوابط ایمنی را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.