معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران گفت:در هفته پژوهش از پژوهشگران برتر استانی در دانشگاه مازندران تجلیل شد.

خصالی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان به اینکه یک هفته از سال به نام هفته پژوهش نام گذاری شده و شعار امسال ما پژوهش اثر بخش و فناوری ارزش آفرین و رونق تولید است، گفت:از روز شنبه ۲۳ آذرماه که هفته پژوهش آغاز شد، دانشگاه مازندران در این روز از تمامی پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل کرد.

او افزود:چون دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر، متصدی تجلیل از پژوهشگران استان نیز است، امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه از پژوهشگران بر‌تر استانی نیز تجلیل شد.

خصالی گفت: مصطفی اسلامی یکی از استادان دانشگاه مازندران که یکی از جوانترین اساتید دانشگاه نیز استبه عنوان یک صدم درصد علمی دنیا انتخاب شد که از وی تجلیل به عمل آمد.

او افزود:قصد داریم که تمامی پژوهش‌های ما اثر بخشی خودش را در جامعه داشته باشد و این هفته پژوهش فرصت خوبی است تا به ابعاد پژوهش و فناوری در کشور پرداخته شود

خصالی گفت:کشور‌هایی که در علم و فناوری پیشتاز هستند از ارزیابی مستمر وضعیت علمی خود غافل نیستند و با اتکا به همین ارزیابی خردمندانه راه‌هایی برای بهبود شرایط کشور خود فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.