ارائه بیش از ۱۲۰ خدمت از سوی شهرداری زاهدشهر

شهردار شهر زاهدشهر شهرستان فسا از ارائه بیش از ۱۲۰ خدمت از سوی شهرداری این شهر در بارش شدید باران خبر داد.

ارائه بیش از ۱۲۰ خدمت از سوی شهرداری زاهدشهرشهردار شهر زاهدشهر فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: براساس اعلام سازمان هواشناسی و ستاد بحران شهرستان فسا نسبت به بارش شدید باران، ۳۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری در قالب ۶ تیم در نقاط مختلف شهر آماده خدمات رسانی شدند و موفق شدند در طی این دو روز بیش از ۱۲۰ خدمت به شهروندان زاهد شهر انجام دهند.

پاریزی افزود: در این دو روز نیرو‌های شهرداری با همکاری مردم خوب زاهدشهر توانستند ۱۲۰ خدمت شامل امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار در سیل و جاه مانده تخلیه آب از ۳۰ واحد مسکونی با پمپ‌های آبکش اشاره کرد.

او با اشاره به آماده باش بودن ۶ تیم نیرو‌های شهرداری زاهدشهر برای ارائه خدمات به شهروندان، افزود: متاسفانه بارش باران بیش از ۳۵۰ میلیون تومان خسارت به معابر عمومی و زیر ساخت‌ های شهری زاهد شهر وارده کرده است.

پاریزی با تاکید بر نقش مشارکت مردم در جلوگیری از آب گرفتگی در نقاط مختلف شهر زاهدشهر تاکید کرد: شهروندان زاهدشهری باید با رعایت نظافت از ریختن زباله در انهار جلوگیری کنند تا در هنگام بارش باران مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار