برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

کمیته استانی داوری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید برگزار شد.

 اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کمیته استانی داوری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با حضور اعضای کمیته داوران به منظور بررسی طرح‌های داوری شده در سامانه امتنان برگزار شد.

او افزود: از میان پرونده‌های بررسی شده یک کارگر و یک گروه کار در بخش صنعت، یک کارگر در بخش خدمات و یک گروه کار در بخش کشاورزی حائز امتیاز برتر شناخته شدند و برای رقابت در مرحله‌ی کشوری به جشنواره ملی معرفی شدند.

اشرفی ادامه داد: داوران از اساتید دانشگاه آزاد و پیام نور، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه ای، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری را برعهده داشتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: فرایند ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از ۲۰ مهر آغاز و تا پایان آبانماه سالجاری ادامه داشت. در مرحله مقدماتی تعداد ۶۸۴ کارگر، گروه کار و واحد نمونه در سامانه مربوطه ثبت نام کردند.

او تصریح کرد: از مجموع ثبت نام‌های صورت گرفته ۳۷۵ پرونده مربوط به بخش صنعت، ۱۹۵ پرونده بخش خدمات و ۶۱ پرونده در بخش کشاورزی بوده است. تعداد ۵۳ واحد نمونه در استان در این مرحله ببه رقابت پرداختند.

اشرفی گفت: جشنواره معرفی نخبگان جامعه کار و تولید در اردیبهشت ماه ۹۹ در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.