رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس گفت: ۲۰۷ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد از آموزش هنر‌های دستی در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس با اشاره به بهره مندی ۲۰۷ مددجوی چالوسی‌ها از آموزش هنر‌های دستی گفت:طرح آموزش‌های اشتغال و خودکفایی در چهار بخش آموزش‌های مقدماتی، مهارتی، پایدار سازی و توسعه باهدف توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

او افزود: هدف گذاری اجرای این طرح در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بود از مجموع افراد ۹۰ مددجوی ساکن در منطقه محروم مرزن آباد از این آموزش‌ها که شامل قالی بافی، مروار بافی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: پنج نفر از مددجویان زیر پوشش در این شهرستان از طریق کاریابی وارد بازار کارشده‌اند این مددجویان از طریق مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی شدند تا با کسب درآمد بخشی از مشکلات خانواده را رفع کنند.

او افزود: ۱۱۳ نفر مجموعا به ارزش سه میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال تاکنون به در زمینه دامداری، خدمات، کشاورزی، صنایع دستی پرداخت شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.