مدیر عامل شرکت گاز استان قم:

شرکت گاز به واحد‌های صنعتی غیرفعال قم هشدار داد

نصیری گفت:انشعاب گاز واحد‌های صنعتی غیر فعال به واحد‌های فعال اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علیرضا نصیری مدیر عامل شرکت گاز استان قم در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی برگزار شد گفت: واحد‌هایی که بیش از ۱۸ ماه است از انشعاب گاز خود به علت بدهی یا توقف تولید استفاده نکرده اند، در صورت تداوم این وضعیت انشعاب آن‌ها جمع آوری و به تولید کننده فعال واگذار می‌شود.

محمد اژدر رئیس شرکت‌های خدمات شهرک صنعتی سلفچگان هم در این نشست از نبود مکانی برای دفن ضایعات صنعتی غیر خطرناک و خطرناک در این شهرک خبرداد.

استاندار در واکنش به این خبر عنوان کرد: کارگروهی به ریاست معاون عمرانی تشکیل شده است که در اسرع وقت سیاست یک پارچه‌ای با هدف این هشدار زیست محیطی به شهرک‌های صنعتی ارائه می‌دهد.

شرکت صنعت تجارت پردیس آذر بایجان در تولید فولاد، شرکت تندگویان لیف در تولید الیاف پولی استر، شرکت صنعتی سیاره سبز با تولید منبع تغذیه رایانه و شرکت پلاک سنگ با تولید سنگ‌های نرم و سخت چهار شرکتی بودند که قبل از این جلسه از آن‌ها بازدید شد.

به گفته سیجانی رئیس سازمان صمت، علت غیرفعال بودن بیست واحد دیگر، آلاینده بودن آنهاست که در راستای رونق تولید و بعد از رفع آلایندگی امکان برگشت به چرخه تولید را دارند.

یکصد واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلفچگان وجود دارد که هشتاد واحد آن فعال است.

تامین سرمایه در گردش صنعت با تسهیلات بانکی، افزایش حد اعتبارات بانکی، دفن زباله‌های شهرک‌های صنعتی و روشنایی معابر شهرک صنعتی سلفچگان از موضوعاتی بود که تولید کنندگان در حاشیه این بازدید به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار