افزایش قیمتی برای شب یلدا نداریم

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان همدان با بیان اینکه بارش نزولات آسمانی در عرضه میوه و قیمت این اقلام تاثیر چندانی ندارد گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا افزایش قیمتی در بازار پیش‌بینی نمی‌شود.

افزایش قیمتی برای شب یلدا نداریمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا البرزی‌دعوتی با بیان اینکه در بازار تره‌بار هیچ گونه کمبود کالایی وجود ندارد اظهار کرد: واحد‌های صنفی پیش از بارش سنگین برف میوه مورد نیاز خود به ویژه اقلام شب یلدا را تامین کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بارش نزولات آسمانی در عرضه میوه و قیمت این اقلام تاثیر چندانی ندارد افزود: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا افزایش قیمت خاصی در بازار پیش بینی نمی‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان همدان تصریح کرد: در زمینه بازرسی نیز در حال حاضر تیمی متشکل از هیات رئیسه و بازرسان اتحادیه بازار را به منظور جلوگیری از تخلفات رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن نیز بازار را رصد و کنترل می‌کنند ادامه داد: مواردی، چون نصب اتیکت روی اقلام، درصد سود عایدی از فروش و داشتن پروانه کسب مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.

البرزی‌دعوتی خاطرنشان کرد: طی اقدامی جدید تابلو‌های متحدالشکلی در واحد‌های صنفی در حال نصب است که علاوه بر کد شناسایی مغازه‌دار شماره تلفن اتحادیه در آن درج شده و تخلفات واحدصنفی با ارائه این کد قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه اتیکت‌هایی با شکل واحد بین واحد‌های صنفی توزیع شده است گفت: به دنبال ایجاد نظمی خاص در این اتحادیه هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان همدان در پایان تاکید کرد: شهروندان خرید‌های خود را به روز آخر موکول نکنند تا علاوه بر شلوغی بازار با تقاضای بیش از حد مواجه نشویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: شب یلدا ، افزایش قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.