درخشان: کالدرون در نیم فصل اول نتوانست برای پرسپولیس کار خاصی انجام دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گابریل در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و نتوانست برای پرسپولیس کار خاصی انجام دهد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم گفت: پرسپولیس برای ماندن در جمع مدعیان به ۳ امتیاز  بازی با پارس جنوبی جم نیاز دارد و باید این تیم را شکست دهد. تمام تیم‌ها با انگیزه مضاعف برابر پرسپولیس بازی می‌کنند و پارس جنوبی جم نیز از این قائده مستثنی نیست، اما پرسپولیس توانایی شکست این تیم را دارد.

درخشان با انتقاد از عملکرد کالدرون در پرسپولیس گفت: کالدرون در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و نتوانست کار خاصی برای پرسپولیس انجام دهد. با این وجود امیدوارم که پرسپولیس بتواند در نیم فصل دوم امتیازات لازم را کسب کند و قهرمان شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس رفتار مدیران باشگاه‌ها با سرمربیان خارجی را تبعیض آمیز دانست و گفت: نمی‌دانم چرا فقط به سرمربیان خارجی اهمیت داده می‌شود. مربیان ایرانی هم مشکلات زیادی دارند، اما آن‌ها برای گرفتن پولشان به باشگاه فشار نمی‌آورند و برعکس مربیان خارجی اولتیماتوم نمی‌دهند.


بیشتر بخوانید: ۹ روز تا پایان اولتیماتوم مرد آرژانتینی به پرسپولیس


حمید درخشان در ادامه گفت: اصل قضیه را فراموش کردیم و درگیر مسائل بی اهمیت شدیم. نمی‌دانم چرا ما به مربیان داخلی اهمیت نمی‌دهیم و حق و حقوقی برای آن‌ها قائل نیستیم. به جای هزینه‌های گزافی که صرف جذب مربیان خارجی می‌شود، می‌توانیم روی مربیان ایرانی سرمایه گذاری به مراتب کمتری انجام دهیم و نتایج بهتری بگیریم. مربیان خارجی بعد از مدتی پیشنهاد‌های بهتر به دستشان می‌رسد و از ایران می‌روند، بنابراین چرا روی مربیان ایرانی سرمایه گذاری نکنیم؟   مطمئنا اگر امکاناتی که در اختیار خارجی‌ها می‌گذاریم را به سرمربیان ایرانی بدهیم در دراز مدت نتایج بهتری می‌گیریم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پرداخت نشدن مطالبات برخی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری گفت: تمام مربیان، از کالدرون گرفته تا تارتار باید حق و حقوقشان را تمام و کمال دریافت کنند و فرقی ندارد که ایرانی باشند یا داخلی. برای باشگاه‌ها خوب نیست که به خاطر تاخیر در پرداخت مطالبات مربیان درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند، زیرا امور دیگر باشگاه عقب می‌افتد و تیم لطمه می‌خورد.


بیشتر بخوانید: طلب کالدرون از پرسپولیس چه قدر است؟


بازیکن سابق تیم ملی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد: ما هنوز نتوانستیم برای تیم ملی سرمربی انتخاب کنیم و این یک مشکل بزرگ است. با شرایط اقتصادی موجود، استفاده از مربیان ایرانی بهتر است. من اعتقاد دارم که در این مقطع مربی داخلی برای تیم ملی مناسب‌تر است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا خیلی خوب تو این مدت کم پرسپولیس اداره میکنه .
آخرین اخبار