رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تلاش‌ها و زحمات مخلصانه و مجدانه فرمانده و کارکنان پلیس استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره قدردان تلاش‌های ماموران پلیس در عرصه‌های مختلف بوده اند، گفت : امروز کرمانشاه به عنوان یک استان امن شناخته می‌شود و این موضوع را همه ملت ایران هم می‌توانند تائید کنند.

او  با اشاره به اغتشاشات ماه گذشته که شهر کرمانشاه نیز درگیر آن بود، گفت : در جریان حوادث رخ داده، بسیاری از بازاریان نگران کسب و کار خود بوده و حتی بسیاری از آن‌ها مجبور به بستن مغازه‌های خود شدند.

سلیم ساسانی گفت: با این حال ماموران انتظامی خیلی سریع به این نگرانی پایان داده و امنیتی مثال زدنی را در سطح شهر و کل استان ایجاد کردند به گونه‌ای که خیلی از واحد‌های صنفی تعطیل شده در همان روز‌ها گشوده شد و خدمات خود را از سر گرفتند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: امنیتی که امروز بازاریان و همه مردم از ان برخوردارند نتیجه جانفشانی و از خودگذشتگی بزرگمردانی مانند شهید ایرج جواهری است که در راه حفظ امنیت جان پاک خود را فدا می‌کند.

او با قدردانی از تلاش‌های سردار جاویدان و کارکنان انتظامی استان، از آمادگی اصناف و بازاریان برای هرگونه همکاری با ماموران پلیس خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.