جدال حساس بم و سپاهان در هفته دهم فوتبال بانوان

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۹ آذر ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۹ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های ارومیه، کرج، ایلام، شیراز، بم و اصفهان پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم شهرداری بم میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

همیاری ارومیه _ پارس جنوبی بوشهر

همیاری ارومیه در هفته دهم رقابت‌ها میزبان پارس جنوبی بوشهر خواهد بود. تیم همیاری تا اینجای فصل با ۴ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و در شرایط سختی از لحاظ مالی به سر می‌برد. این تیم تاکنون نتایج بسیار ضعیفی کسب نموده است، اما می‌تواند در این بازی به نسبت راحت رقیب انتهای جدولی خود پارس جنوبی را از پیش رو بردارد تا با کسب سه امتیاز این بازی با یک پله صعود در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. تیم پارس جنوبی حریف این هفته تیم همیاری تاکنون هیچ امتیازی کسب نکرده است و در انتهای جدول قرار دارد، تیم پارس جنوبی در هفته گذشته مقابل تیم شهرداری سیرجان به دلیل مشکلات مالی حاضر نشد.

هیئت فوتبال البرز _ ملوان بندرانزلی

هیئت فوتبال البرز در دیگر بازی این هفته به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود. تیم هیئت البرز با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و برای بهبود کیفیت خود باید پیروز این دیدار شود تا امتیاز خود را به سایر رقیبان بالای جدولی نزدیک کند، تیم ملوان رقیب البرزی‌ها در این دیدار با هشت امتیاز در جایگاه هشتم لیگ است و شرایط خوبی ندارد و در صورت کسب سه امتیاز این دیدار باز هم در رده سوم باقی می‌ماند. هر ۲ تیم جدال سختی برای بهبود جایگاه خود خواهند داشت.

پالایش گاز ایلام _ شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته میزبان تیم شهرداری سیرجان خواهد بود. این ۲ تیم فاصله بسیار نزدیکی نسبت به یکدیگر در جدول رقابت‌ها دارند. تیم پالایش با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم و تیم سیرجان با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پیروزی در این بازی اهمیت زیادی برای این ۲ تیم دارد چراکه آن‌ها از مدعیان لیگ به شمار می‌آیند و برای کسب عنوان در مسابقات این فصل بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زاگرس شیراز _ وچان کردستان

زاگرس شیراز و وچان سنندج در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم جدال حساسی بایکدیگر دارند هر چند که تیم وچان با ۴۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیم شیراز هم با ۶ امتیاز در رده نهم است، اما حساسیت این دیدار به خاطر مدیر عامل جدید تیم شیراز است که تا چند هفته گذشته حامی مالی تیم کردستان بود، اما اکنون از این تیم جدا شده و مسئولیت تیم شیراز را برعهده گرفته است.

شهرداری بم _ سپاهان اصفهان

شهرداری بم در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. تیم بم با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد و با تیم رده دومی لیگ وچان کردستان هم امتیاز است. تیم سپاهان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول است. بم برای باقی ماندن در صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

ذوب آهن _ آویسا خوزستان

ذوب آهن اصفهان در دیگر بازی هفته دهم میزبان آویسا خوزستان خواهد بود. تیم ذوب آهن در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و فاصله امتیازی زیادی با سایر رقیبان دارد. تیم آویسا هم با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به لیگ دسته یک به شدت این تیم را تهدید می‌کند. هر ۲ تیم برای ارتقا جایگاه خود در جدول نیاز به امتیاز این دیدار دارند.


بیشتر بخوانید: موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار