مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۷ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان میبد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و همچنین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند در سطح شهرستان میبد، موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در مخفیگاهشان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

 سرهنگ سید موسویضمن تأکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم با پلیس، گفت: رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی و عدم رها سازی اموال خود در معابر و خیابان‌ها از سوی شهروندان، ارتقای نظم و امنیت را به دنبال خواهد داشت.

فروشنده تریاک در بافق دستگیر شد

 سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و با اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر از سوی فردی در یکی از محلات شهر بافق و نارضایتی اهالی محل، موضوع شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از محل مقدار ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی بافق تصریح کرد: شهروندان ضمن همکاری با پلیس، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۶۱ کیلو تریاک در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلی اسکانیا را که با محموله قطعات صنعتی از جنوب کشور عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی ۱۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.

 سرهنگ  افخمی ادامه داد: قاچاقچیان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلاح یخدانی
۱۴:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
اگر کمی با سارقان جدی تر برخورد شود شاید بازدارندگی سرقت بهتر شود.