بعد از گزارش مکتوب باشگاه خبرنگاران جوان البرز انجام شد؛

وام پنجاه میلیاردی در مسیر هتل پنج ستاره

معاون هماهنگی امور اقتصادی البرز گفت: دستور پرداخت وام پنجاه میلیاردی برای ساخت هتل پنج ستاره البرز ابلاغ شد.

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: با دستور سرپرست بانک ملی کشور پنجاه میلیارد تومان به عنوان وام تسهیلات ساخت هتل برای ساخت هتل قصر رز به عنوان اولین و تنها هتل پنج ستاره در البرز مصوب و به شعبه مربوطه ابلاغ شد.

او با اشاره به پیگیری‌های استاندار البرز افزود: استاندار البرز از ابتدای ورود به استان معتقد بود البرز باید تمام شاخصه‌های یک استان از جمله صنعت گردشگری را دارا باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه گفت: احداث هتل پنج ستاره قصر رز ابتدا با مشکلاتی درون استانی مانند مشکلات محیط زیستی و مجوز‌های شهرداری رو به رو بود که در کارگروه‌های تخصصی رفع شد.


بیشتر بخوانید: احداث تنها هتل پنج ستاره استان البرز در پیچ و خم مسائل اداری و بانکی  


او با بیان این که مشکل اصلی در بحث توجیه اقتصادی هتل بود افزود: بانک ملی معتقد بود که هتل پنج ستاره در البرز توجیه اقتصادی ندارد و دریافت کننده وام قادر به پرداخت اقساط وام نخواهد بود.

شاهمرادی گفت: طی جلساتی که استاندار البرز با رئیسگردشگری و سرپرست بانک ملی کشور داشتند و با پیگیری‌های انجام شده، مستندات توجیه اقتصادی هتل نیز ارائه شد.

انتهای پیام/د. خ

برچسب ها: وام تسهیلات ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.