فاطمه پورفریدونی، سحر اسدی و فاطمه مداحی، بانوان جودوکار کرمانی پس از پشت سر گذاشتن حریفان، جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

محمد اکبری، رئیس هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه بانوان از ۲۵ آذر جاری به میزبانی هیئت جودو استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه آغاز شده است که امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

او افزود: مبارزات بانوان در اوزان ۴۸-، ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۷۰-، ۷۸-، ۷۸+ کیلوگرم با ۵۰۰ گرم ارفاق به مدت سه روز پیگیری شد.

 

اکبری تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، فاطمه پورفریدونی در وزن ۵۲- کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، سحر اسدی در وزن ۵۷- کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد، فاطمه مداحی در وزن ۵۷- کیلوگرم به مقام پنجم دست یافت و مبینا مریدی در وزن ۴۸- کیلوگرم و صوفیه زید آبادی در وزن ۷۰- مقام هفتم را کسب کردند.

او با بیان اینکه بنا به اعلام فدراسیون، نفرات نخست تا پنجم این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، بیان داشت: بدین ترتیب فاطمه پورفریدونی، سحر اسدی و فاطمه مداحی، جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

اکبری به حضور حدیثه السادات طباطبایی به عنوان داور از کرمان در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقات، وی به عنوان داور برتر معرفی شد.

 

رئیس هیئت جودو استان کرمان افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان نیز از ۲۹ تا ۳۰ آذر جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این رقابت‌ها قرار است در اوزان ۶۰-، ۶۶-، ۷۳-، ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰-، ۱۰۰+ کیلوگرم با ۵۰۰ گرم ارفاق پیگیری شود.

اکبری بیان داشت: از استان کرمان صادق انجم شعاع به عنوان داور و رضا عباس زاده به عنوان نماینده کمیته آموزش برای همکاری در بخش مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار