ابهامات مرگ ادواردو آنیلی در نوزدهمین سالگرد شهادتش + فیلم

امروز نوزدهمین سالگرد شهادت ادواردو آنیلی پسر مالک شرکت بزرگ خودروسازی فیات ایتالیا است.

ابهامات مرگ ادواردو آنیلی در نوزدهمین سالگرد شهادتش + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پیکر بی جان ادواردو آنیلی در سال دو هزار میلادی در زیر پلی در نزدیک شهر تورینو در شمال ایتالیا پیدا و ادعا شد که وی خودکشی کرده است.

در نوزدهمین سالگرد شهادت «ادواردو آنیلی» تنها پسر و وارث سناتور جووانی آنیلی که مالک شرکت بزرگ خودروسازی فیات ایتالیا بود زوایای روشن و تاریک این واقعه پس از گذشت تمام این سال‌ها همچنان افکار عمومی این کشور را از دستیابی به واقعیت نهان ان باز داشته است.

پیکر بی جان ادواردو آنیلی در نوامبر سال دو هزار میلادی در زیر پلی در نزدیک شهر تورینو در شمال ایتالیا پیدا و ادعا شد که وی خود را از روی پل به پائین پرت کرده است. این در حالی است برخی از نزدیکان وی این ادعا را غیر قابل قبول توصیف کردند.

مارکو باوا، مشاور مالی وقت ادواردو گفت: از همان ابتدا من از دادستان خواستم در مورد یک سری موضوعات تحقیقاتی را انجام بدهد که اگر این تحقیقات انجام می‌شد شاید به خوبی روشن می‌شد که او خودکشی نکرده است. جسد وی کالبد شکافی نشد و مرگ وی را فورا خودکشی جلوه دادند.

مسئول وقت پزشکی قانونی شهر کوچک فوسانو در شمال ایتالیا گفت: ما کالبد شکافی نکردیم، چون جسد ادواردو را فوری از پزشکی قانونی خارج کردند.

ادواردو که دارای مدرک دکترای رشته ادیان و فلسفه شرق از امریکا بود و مطالعات زیادی درباره اسلام داشت در آغاز انقلاب اسلامی در سفری به ایران، به اسلام گرویده بود.

وی در مصاحبه‌ای گفته بود: همه چیز به گونه‌ای است که خداوند می‌خواهد. این چیزی که من پذیرفتم دیگران اگر قبول ندارند نپذیرند. در هر صورت هر کس برای خودش عقیده‌ای دارد که ممکن است با نظر دیگران متفاوت باشد.

به گفته کارشناسان با وجود گذشت نزدیک به دو دهه از مرگ ادواردو همچنان این ماجرا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پرسش‌های زیاد و بدون پاسخ در خصوص آخرین ساعات زندگی ادواردو مطرح هست که همراه با نبود اسکورت با او در آخرین روز حیاتش، این که چرا هیچ کس در جاده او را ندیده که خود را ار روی پل به پایین می‌اندازد و یا انجام نشدن کالبد شکافی و دفن سریع جسد وی، فرضیه قتل ادواردو را بیش از پیش پر رنگ کرده است.


بیشتر بخوانید: پادشاه ایتالیا که مرید مکتب حسین شد + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۱:۲۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
انشاءالله که بزودی باقیام حضرت مهدی(عج) رجعت خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خداوند رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۴۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
این شهید عزیز شیعه شد ووقتی تواون موقع ایران وامام خمینی رو انتخاب کرد کشتنش ومادرش یهودی بود وپدرش او رو تهدید به مرگ کرده بود صهیونیست هاو پدر و مادرش او را کشتن واز پل پایین انداختنش روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خانواده او از اینکه بهدین اسلام گرویده بود ، طردش کردند.و شدن دشمنش.چون وارث اونهمه ثروت میشد احتمال زیاد میدن.توسط همون خانوادش کشته شد.این فرد خیلی به امام وانقلاب علاقه داشت.خدایش بیامرزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
خدا رحمت بفرماید این بندۀ واستۀ خدا را .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
روحت شاد.
خوش به حالت که پشت پا به آن همه ثروت زدی و شهادت را انتخاب کردی.
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدی فریدنی
۲۱:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
خدایش رحمت کند انسانهایی اینچنینی واقعا نایاب هستند یکی مثل ایشان بخاطر دینش ازهمه ثروتش می گذرد وحتی مرگ را به جان نی خرد وافراد دیگری هم هستند بخاطر مال دنیا به ملت وکشور خود پشت کرده وخیانت کرده وعضو ایران نشنال وشبکه های سعودی وامریکایی می شوند
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۱:۲۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
یکی تو بلاد کفر مسلمانان میمیره
یکی تو جمهوری اسلامی کافر!!!!
انشاالله ما عاقبت بخیر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
خوب بگید که می تواند مسبب این کار باشد. صهیونیستها؟ این مهمتر است
Germany
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
روحش شاد. والاست كه انسان در راه عقيده درستش كشته شود. اسلام برترين دين است .
آخرین اخبار