ورزشکار مهابادی در رشته تنیس روی میز در مسابقات سیستم بانکی کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تیم بانک رفاه در مسابقات سیستم بانکی کشور حضور داشت و رحیم انوری بازیکن ارزنده‌ی پینگ پنگ شهرستان مهاباد توانست جایگاه سوم این مسابقات را در شته تنیس روی میز ازان خود کرد.
او اضافه کرد: بانک رفاه با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در رده‌های تیمی و انفرادی قهرمان پانزدهمین المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور شد.
مصطفی پور ادامه داد: این مسابقات که با حضور ۹۴۰ ورزشکار آقا و خانم در ۱۴ رشته ورزشی و بین ۱۱ بانک بزرگ کشور (ملی، رفاه، تجارت، صادرات، توسعه تعاون، توسعه صادرات، سپه، کشاورزی، ملت، مسکن و مرکزی) ۱۴آذر ماه سالجاری لغایت ۸ دی ماه سالجاری در مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی شهر تهران برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده‌های تیمی و انفرادی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: در این دوره از المپیاد تیم‌ها و ورزشکاران بانک رفاه در والیبال آقایان، والیبال بانوان، دارت بانوان، دو و میدانی آقایان، طناب کشی بانوان، تنیس روی میز انفرادی آقایان و بانوان و شنا انفرادی بانوان حائز رتبه نخست و گردن آویز طلا شدند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.