سخنگوی فدارسیون کشتی گفت: خراسان شمالی علیرغم همه محرومیت‌ها نمره قابل قبولی از جامعه ورزشی خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن سخنگوی فدارسیون کشتی گفت: استان خراسان شمالی، علیرغم همه محرومیت‌ها، با پذیرش میزبانی ششمین دوره مسابقات کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های جهان جسارت به خرج داد و یقینا نمره قابل قبولی از جامعه ورزشی خواهد گرفت.

او افزود: میزبانی هر رویداد ورزشی آن هم در سطح بین المللی طبیعتا با محدودیت‌ها و تنگنا‌هایی مواجه است که خراسان شمالی نیز از این امر مستثنی نیست و زیرساخت‌های حداقلی ورزشی در این خطه، محدودیت‌های آن را دوچندان کرده است.

رنگرز افزود: برخی از محدودیت‌ها در میزبانی چنین رقابت‌هایی خارج از اختیار مسوولان ورزشی کشور و استان است، به گونه‌ای که کاهش سطح کیفی رقابت‌ها می‌تواند متاثر از عدم حضور کشتی گیران مطرح جهانی باشد و این هیچ ارتباطی به مسوولان برگزار کننده ندارد.

او افزود: آنچه آشکار است آن است که بجنورد و مسوولان خراسان شمالی، با وجود همه فقری که در زیرساخت‌های ورزشی منطقه دیده می‌شود، با نامزد شدن و پذیرش میزبانی این رقابت‌ها ثابت کردند که از جسارت لازم برای توسعه و پیشرفت در این مسیر برخوردارند و علیرغم همه نارسایی‌ها و زیرساخت‌های حداقلی، توانایی برگزاری رویداد‌های وزشی بین المللی را دارند.

رنگرز با اشاره به غیبت کشتی گیران روسیه و آمریکا در این مسابقات، گفت: آنان به دلیل پایان سال فنی و آغاز سال میلادی نتوانستند در این رقابت حضور یابند، ولی رویکرد فدراسیون کشتی بر این مبنا بوده است تا ششمین دوره رقابت‌ها نیز همانند دوره‌های پیشین، از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشد و با دعوت از ۶ تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، هند، چین، ارمنستان و قرقیزستان تا حدودی توانستیم سطح کیفی رقابت‌ها را حفظ کنیم..

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان، روز چهارشنبه با رقابت کشتی گیران فرنگی کار در بجنورد آغاز شد که امروز با رقابت کشتی گیران آزادکار دنبال شده و جمعه شب پایان می‌یابد.
انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.