‍ طی حکمی از سوی فدراسیون هندبال کشور «نوید قندی» به عنوان مربی استعداد یاب در رده نونهالان پسر در مناطق یک و دو کشور منصوب شد.

مربی استعداد یاب هندبال نونهالان کشور انتخاب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حضور مربی جوان و شایسته تربت جام در رده ملی می‌تواند موفقیتی بزرگ برای ورزش شهرستان و استان باشد تا نشان دهد موفقیت در هندبال تربت جام با اصول و برنامه ریزی‌های هدفمند ایجاد شده است.

همچنین او در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در دو سال متوالی از سوی هیات هندبال استان بعنوان مربی تیم هندبال نونهالان خراسان رضوی انتخاب شد و جهت شرکت در مسابقات استعداد‌های برتر کشور در اصفهان و کرمانشاه  توانست با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور مقام پنجم مسابقات کشور را برای استان کسب کند.

استانهای تهران، البرز، قم، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، گلستان، خراسان رضوی از مناطق یک و دو کشور هستند که بازیکنان بااستعداد این استان‌ها توسط استعداد یاب فدراسیون هندبال شناسایی و به فدراسیون هندبال معرفی می‌شوند تا با حضور در اردو‌های تیم ملی نونهالان طی یکسال آینده بهترین‌ها به عضویت تیم ملی درایند و زمینه حضورشان در تیم ملی نوجوانان ایران فراهم شود.

نوید قندی از مربیان هندبال کشور که توانسته است در طول چندسال گذشته هندبال پایه و رده‌های سنی تربت جام را احیا کند و بازیکنان شایسته‌ای را پرورش دهد و در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان هندبال تربت جام برسکوی قهرمانی استان و مناطق کشور کسب کند.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.