وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سامانه‌های متعددی در حوزه توانمندی‌های دفاعی در دست ساخت داریم که به موقع رونمایی خواهند شد.

سامانه های متعدد دفاعی در دست ساخت داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح پنجشنبه ۲۸ آذرماه در مراسم روز نیروی دریایی در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر درباره رونمایی از توانمندی‌های جدید دفاعی و نیرو‌های مسلح گفت: سامانه‌های متعدد دفاعی در حال ساخت داریم که انشالله به موقع رونمایی خواهند شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با بیان اینکه در وزارت دفاع افتخار خدمتگزاری به همه نیرو‌های مسلح را داریم گفت: حضور در جمع این نیرو و جوانان نیرو‌های مسلح فرصتی مغتنم است تا بخشی از توانمندی‌ها و برنامه‌ها ارائه شود و بتوانیم در پشتیبانی از نیرو‌های مسلح قدرتمند گام برداریم.

او با اشاره به انتظارات و نیاز‌های دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تصریح کرد: بخشی از نیاز‌های دانشگاه مربوط به اقلام آموزشی برش خورده بود و بخشی نیز مربوط به مسائل پژوهشی دانشگاه بود تا به درستی از ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود و ظرفیت‌هایی ازصنایع دفاع در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد و مؤسسه تحقیقات این کار را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: با توجه به قدمت دانشگاه دریایی امام خمینی بخشی از خواسته‌ها درباره نوسازی دانشگاه بود که در حوزه مهندسی وزارت دفاع این مسئله مورد توجه قرار می‌گیرد و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.