مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۸ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۲۸ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سیگار قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه سیگار توسط فردی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای قاچاق از سوی متهم، با هماهنگی‌های قضادی در بازرسی از آن ۴ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار ارزش محموله‌های مکشوفه را بیش از ۸۳ میلیون ریال عنوان و گفت: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و با هماهنگی قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و کشف ۴۹ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری ۳ خرده فروش موادمخدر و دستگیری ۱۵ معتاد متجاهر و پرخطر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: کشف ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق و کشف ۳ مورد سلاح غیرمجاز و توقیف ۷۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگراقدامات این فرماندهی در اجرای طرح بوده است.

کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت:: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.