رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی در استان همچنان ادامه دارد، تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح امروز ۱۸.۷ میلی متر باران برای زاهدان به همراه آورد.

۱۹ میلی متر باران در زاهدان باریددیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سامانه بارشی که از روز سه شنبه وارد استان شد و همچنان ادامه دارد، تا ساعت ۰۹:۳۰ صبح امروز ۱۸.۷ میلی متر باران برای زاهدان به همراه آورد.

او  با بیان اینکه با بارش‌های این سامانه ارتفاع بارش‌های فصل پاییز زاهدان از ۴۰ میلی متر عبور کرد گفت: طی سه ماه اخیر معادل ۵۰ درصد بارش‌های یک سال زراعی زاهدان دریافت شده است.

۵۰ درصد بارش های یک سال زاهدان در فصل پاییز دریافت شد

دیانتی گفت: با بارندگی چند روز اخیر مجموع بارش های فصل پاییز زاهدان به حدود ۴۴ میلی متر رسید که بیش از ۵۰ درصد بارش های یک سال زراعی این شهر است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه به تشریح فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان پرداخت و گفت: تا صبح امروز بیشینه بارندگی‌ها با میزان ۲۹.۵ میلی متر از «سنیب» از توابع خاش گزارش شده است. همچنین از ایستگاه‌های گراغه و آله آباد پبی زاهدان ۲۴ میلی متر، تمندان خاش ۲۱.۵ میلی متر، خیرآباد بالای زاهدان ۱۸ میلی متر، کهنک دهپابید ۱۶ میلی متر، کوشه خاش ۱۵.۵ میلی متر، چانعلی، کلات سیاه و مرکز تحقیقات زاهدان ۱۵ میلی مترباران گزارش شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار