هم زمان با فرارسیدن فصل زمستان و با افزایش نیم ساعته نسبت به زمستان ۹۷ ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تا ساعت ۲۱ به مردم خدمت رسانی می‌کند.

ناوگان اتوبوسرانی، زمستان تا ساعت ۲۱ سرویس دهی می‌کند سعید حسینقلی زاده مقدم  مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هرساله و در ۶ ماهه نخست سال به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور یک ساعت به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود که با شروع نیمه دوم سال زمان فعالیت ناوگان به حالت اولیه باز می‌گردد.

او تصریح کرد: امسال نیز به منظور پاسخگویی به درخواست‎های شهروندان برای افزایش سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی هم زمان با بازگشت ساعت رسمی کشور نیم ساعت به زمان فعالیت اتوبوس‌ها در فصل پاییز افزوده شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: درحال حاضر نیز با توجه به سهمیه بندی بنزین و استقبال بیشتر مسافرین از خدمات حمل و نقل عمومی هیچ گونه کاهشی در ساعت خدمات رسانی در سه ماهه زمستان اعمال نخواهد شد؛ بنابراین امسال و برای اولین بار، خدمات رسانی سازمان اتوبوسرانی در فصل زمستان با نیم ساعت افزایش نسبت به زمستان سال‌های گذشته تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند سفر‌های خود را مشابه سه ماهه پاییز برنامه ریزی نمایند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۹ درصدی مسافران اتوبوسرانی مشهد

حسینقلی زاده مقدم با اشاره به اینکه در برخی از مسیر‌ها سرویس دهی از ساعت ۵ و نیم صبح صورت می‌پذیرد، افزود: همچنین در خطوط محوری سرویس دهی فوق العاده بعد از اتمام کار روزانه انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sadeq
۱۲:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
اینترنت چرا دوبااااارهههههه قطععهههه