مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: کلیات طرح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی به این مراکز در سال بعد در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر اسدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گرمسار گفت: کلیات طرح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به تصویب رسیده و فقط ۲ ماده آن به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است که تا چند روز آینده درباره این مواد هم تصمیم گیری و طرح به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

او افزود: این طرح به بخش مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بخصوص به شهرداری‌های شهر‌های کوچک کمک زیادی می‌کند تا مشکلات زمینه‌های درآمد و هزینه، آئین نامه‌های استخدامی و پرداخت حقوق و مزایا را رفع کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به موضوع مالیات بر ارزش افزوده و کمک به شهرداری در لایحه در آمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در ماده ۱۰ این لایحه که به کمیسیون ارجاع شده است، طی چهار سال سهم دولت و شهرداری‌ها به نسبت ۵۰ - ۵۰ خواهد رسید که با اتفاق رقمی معادل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها کمک خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار