انهدام باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در قشمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد.

 او افزود: اعضای این باند افراد سه نفر بودند که با جعل عناوین دولتی و تهیه مهر مجعول نهاد‌های عمومی دولتی، شخصی و غیردولتی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره قشم بازداشت شدند.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: اعضای این باند قصد داشتند از طریق جعل عنوان و اسناد و با ارتکاب کلاهبرداری اقدام به تملک شش هزار مترمربع از اراضی مرغوب منطقه آزاد قشم به نام یکی از مؤسسات کنند.

صالحی افزود: پس از گزارش ضابطان و به دستور مقام قضایی، متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند و از مخفیگاه آن‌ها مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جعل کشف و ضبط شد.

او گفت: متهمین در بازداشت هستند و رسیدگی قضایی درخصوص این پرونده ادامه دارد و شاکیان و افرادی که از سوی این باند جاعل مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می‌توانند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
درود