دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر از کشف بیش از یک تن مواد افیونی طی یک درگیری مسلحانه از سوداگران مرگ در این شهرستان خبرداد.

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهرمحسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تیم عملیات ویژه‌ی پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر بامداد امروز پس از رصد فشرده‌ی اطلاعاتی، یک کاروان حامل مواد مخدر را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر شناسایی و طی درگیری مسلحانه سنگین ۳ ساعته با سوداگران مرگ ۱۰۱۱ کیلوگرم تریاک از این کاروان کشف شد.

او افزود:در این درگیری یکی از سوداگران مرگ نیز به هلاکت رسید و چندتن از آنان هم زخمی  شدند در پایان  از این کاروان دو دستگاه خودرو نیز کشف و توقیف شد.

گل محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و بیان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه است که با توجه به سیاست جنایی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با اینگونه از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار