به تازگی اعلام شده است که احتمالا کاربران بتوانند از طریق سرویس PS Now عنوان Horizon Zero Dawn را روی کامپیوتر خود اجرا کنند.

احتمال ورود بازی Horizon Zero Dawn به کامپیوتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شرکت سونی مواردی که قرار است به سرویس PS Now اضافه شود را اعلام کرد؛ بر اساس اعلام شرکت سونی قرار است سه عنوان سطح بالا تا ۲ ژانویه به سرویس PS Now اضافه شود. در حال حاضر دو عنوان از بین سه عنوان مذکور که هر دو در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شدند، Horizon Zero Dawn و Uncharted: The Lost Legacy نام دارند و قرار است بازی سومی که وارد PS Now می‌شود، بازی Overcooked! 2 باشد. بازی Horizon Zero Dawn در حال حاضر در سرویس PS Now وجود دارد به تازگی نیز شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر در فضای مجازی منتشر شده است.

از نظر فنی PS Now از طریق رایانه‌های شخصی قابل دسترسی بوده و شاید شایعه‎‌ای که به تازگی منتشر شده به معنای همین دسترسی باشد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک باید شاهد اجرای بازی‌های PS4 از طریق PS Now در کامپیوتر باشیم. اضافه شدن عناوینی مثل Horizon و The Lost Legacy به بازی یکی از برترین ابتکار‌های سونی در حوزه عناوین رایانه‌ای بوده است چرا که علاوه بر بالا رفتن آمار فروش این بازی باعث خریداری اشتراک سرویس PS Now توسط افرادی که آن را تجربه نکرده‌اند نیز شود.

احتمال ورود بازی Horizon Zero Dawn به کامپیوتر

همچنین شرکت سونی در چند ماه گذشته عناوین پرطرفدار دیگری نظیر God of War و Persona 5 را نیز به سرویس PS Now اضافه کرد که به شدت با استقبال گیمر‌ها مواجه شد؛ همچنین تعدادی از گیمر‌ها نیز به سایت پلی استیشن اعلام کرده‌اند که عناوین روز پرطرفدار نظیر BattleUnknown's Battlegrounds و Wolfenstein: The Old Blood نیز به این سرویس اضافه شود تا گیمر‌های بیشتری نسبت به خرید اشتراک این سرویس ترقیب شوند.


بیشتر بخوانید: نام کنسول جدید ایکس‌باکس مشخص شد


در حال حاضر سرویس PS Now با قیمتی حدود ۱۰ دلار به صورت ماهانه و قیمتی حدود ۶۰ دلار به صورت سالانه در دسترس گیمر‌ها قرار دارد. با این حال در روز‌های آینده باید منتظر اعلام رسمی سونی درباره امکان اجرای عناوین PS Now در کامپیوتر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.