ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن این تیم را در دیدار مقابل آمیان همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فرانسه، یاران سامان قدوس ستاره ایرانی محروم آمیان روز شنبه در خانه پاری سن ژرمن به مصاف صدرنشین لیگ ۱ خواهند رفت.

نیمار ستاره برزیلی تیم میزبان که در بازی روز چهارشنبه تیمش برابر لومان غایب بود، روز شنبه با صلاحدید توخل در ترکیب پاریسی‌ها حضور خواهد یافت.

پاری سن ژرمن در جام اتحادیه بدون نیمار ۴ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی توخل به نیمار استراحت داده بود و در غیاب او سارابیا در دقیقه ۲۱، چوپوموتینگ در دقیقه ۴۰، امباپه در دقیقه ۴۱ و دی‌ماریا برای این تیم گلزنی کردند.

آمیان در حالی به مصاف صدرنشین خواهد رفت که در رتبه هفدهم جدول حضور دارد و طبق معمول هفته‌های پیشین سامان قدوس را به دلیل محرومیت تنبیهی از سوی فیفا در اختیار نخواهد داشت. علاوه بر این، تیم قدوس چند بازیکن مصدوم و بیمار دارد که به این بازی نخواهند رسید.

پی اس جی در پنج دیدار قبلی خود با آمیان شکست نداشته و چهار بار برنده شده و یک بار هم به تساوی رضایت داده است. در مجمع ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

سامان قدوس  به دلیل محرومیت چهار ماهه از سوی فیفا بخاطر فسخ یک طرفه قرارداد با هوئسکا تا ماه ژانویه حق همراهی تیمش را در مسابقات ندارد.


بیشتر بخوانید:

 نیمار وارد یکصد و چهل و نهمین رابطه غیر اخلاقی شد!

مصدومیت، بلای جان زندگی فوتبالی نیمار


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار