خبر های نیروی انتظامی 28 آذرماه استان کرمان را در سایت باشگاه خبرنگاران بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی رابر از توقیف یک دستگاه وانت مزدا حامل بیش از ۲ هزار بسته چای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ناصری با اشاره به دستگیری یک متهم گفت: قاچاق کالا ضربه زیادی به تولیدات داخلی کشور وارد می‌کند ازاینرو نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد می‌کند.

کشف ۹۸۰ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای آذرماه در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر از کشف ۹۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای آذر ماه تاکنون خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: از ابتدای اذر ماه سال جاری با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان ۹۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان کشف شده که افزایش ۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

او افزود: در این مدت ۱۷ قاچاقچی دستگیر و ۱۲ دستگاه خودرو هم توقیف و تحویل مقامات قضایی شده است.

کشف ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در"منوجان"

فرمانده انتظامی منوجان گفت:ماموران ایستگاه بازرسی شهید شعبانی از یک دستگاه خودروی سواری ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از نوع آیفون را کشف کردند.

سرهنگ محمودی با اشاره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی این اقلام گفت: مبارزه با پدیده زیانبار قاچاق کالا و سوخت یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است.

واژگونی موتورسیکلت، راکب آن را به کام مرگ کشاند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از فوت راکب یک دستگاه موتورسیکلت بر اثر واژگونی در میدان استاد شهریار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی کریمی از راکبان موتورسیکلت خواست: هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار