ازمجموعه پرسش از تئولوژی نوشته روحانی شهید عبد المحمد تقوی در موسسه انتشارات فراهنر دهدشت رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جلد نخست مجموعه "پرسش از تئولوژی" با عنوان "ایمان" نوشته روحانی و اندیشمند شهید عبدالمحمد تقوی، با حضور خانواده این شهید، مدیر انتشارات فراهنر و جمعی از همرزمان این شهید در دفتر انتشارات فراهنر رونمایی شد.

این کتاب که یادآور خاطرات زیادی از سال‌ها و روز‌های پرشور تاریخ انقلاب اسلامی است، از سوی خانواده این شهید روحانی به دانشجوی شهید هدایت الله طیب تقدیم شد.

مدیر انتشارات فراهنر دهدشت گفت: روحانی و نویسنده شهید عبدالمحمد تقوی یکی از جوانان نابغه دنیای اسلام است که تاکنون ناشناخته مانده و انتشارات فراهنر برای معرفی این شهید، دفتر مطالعات و نشر آثار او را راه‌اندازی کرده است.

سید علی‌اصغر تقوی با بیان اینکه با دعوت از اندیشمندان و صاحب‌نظران در این دفتر مطالعاتی، کار پژوهش و تحقیق در آثار شهید تقوی آغاز شده افزود: اصحاب قلم و اندیشه می‌توانند با مراجعه به سایت انتشارات فراهنر به نشانی اینترنتی www.farahonar.net و عضویت در این دفتر مطالعاتی با ما همکاری کنند.

او ادامه داد: شهیدعبد‌المحمد تقویِ ۲۱ ساله، مطالعات و تحقیقات وسیعی در زمینه معارف اسلامی داشته که برای پژوهش و انتشار این آثار به زمان زیادی نیاز است.

این شهید ۲۸ دفتر و تعداد زیادی یادداشت‌، نامه‌ و خاطرات پراکنده دارد و همچنین مطالب زیادی راجع به ایشان گفته و یا نوشته شده که انتشارهمه آن‌ها در حال بررسی و انجام است.

مدیر انتشارات فراهنر هدف از انتشار آثار این شهید و تشکیل دفتر مطالعات و نشر آثار این شهید را ایجاد رابطه بین نسل جوان و شهدای نخبه و اهل قلم عنوان کرد و ادامه داد: حاصل مطالعات این دفتر در سال ۹۸ گردآوری پنج جلد از کتاب‌های شهید تقوی بوده که هم اکنون آماده چاپ هستند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.