رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته در محدوده تحت پوشش این دانشگاه ۴ نفر کشته و ۳۱ نفر مجروح شدند.

۳۷ کشته و مجروح در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدانسید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته در محدوده تحت پوشش این دانشگاه ۴ نفر کشته و ۳۱ نفر مجروح شدند.

هاشمی شهری  افزود: مرگ نابهنگام، مصدومیت و معلولیت راننده، سرنشینان و افراد ثالث، نتیجه منطقی بی احتیاطی در رانندگی است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته مجموعه کارکنان اورزانس ۱۱۵ زاهدان برای امداد رسانی و انتقال ۳۱ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی مهم بیش از ۱۳ مورد ماموریت انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان زاهدان افزود: در تصادف اول که در ساعت ۱۶:۱۹ اطلاع داده شد، دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و وانت تویوتای شاسی بلند در کیلومتر ۸۰ محور خاش- ایرانشهر با هم برخورد کردند که این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی بر جای گذاشت.

او ادامه داد: در ساعت ۱۹:۴۵  نیز واژگونی یک دستگاه خودرو وانت تویوتا در کیلومتر ۱۵ محور سراوان - ناهوک به ۱۱۵ اطلاع داده شد که بعد از حضور کارکنان اورژانس، ۷ مجروح این حادثه امدادرسانی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

هاشمی شهری گفت: سومین حادثه مهم شبانه روز گذشته در ساعت ۰۰:۵۰ بامداد روز پنجشنبه و با واژگونی وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه غیر مجاز در میرجاوه رغم خورد. این حادثه نیز ۱۱ مجروح را به مجموعه مصدومان بستری در بیمارستان اضافه کرد  ۷ مجروح این حادثه توسط مجموعه کارکنان مرزبانی میرجاوه و ۴ مجروح نیز توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان دارالشفاء منتقل شدند.

او تصریح کرد: واژگونی خودروی وانت در کیلومتر ۷۰ محور سراوان- کوهک که در ساعت ۱۱:۰۷ امروز گزارش شد نیز ۷ مجروح برجای گذاشت.

او افزود: پنجمین حادثه رانندگی مهم روز و شب بارانی گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه نیز برخورد یکدستگاه خودروی پژو 405 با یکدستگاه خودروی پراید در محور مواصلاتی ایرانشهر- خاش بود که درساعت ۱۹:۱۷ روز پنجشنبه به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. در این حادثه نیز متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.