امام جمعه کرمان گفت: نامزدهای در تراز مجلس شورای اسلامی، باید گام دوم انقلاب را که مطالبه جدی رهبریست، مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرمان به بیان ویژگی‌های انسان‌های بهشتی پرداخت و گفت: طبق آیات قرآن کریم بهشتیان علائم و نشانه‌هایی دارند و یکی از نشانه‌های بهشتی‌ها این است که از اطاعت خداوند خارج نشوند.

او افزود: انسان‌های بهشتی وقتی احساس می‌کنند که رفتار و موضع شان در مسیر اشتباهی قرارگرفته است، سریع به مسیر حق و صحیح بر می‌گردند.


حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: در نقطه مقابل اگر انسان نفس را رها کند و هر حرکتی که اراده کند انجام دهد، حتماً از افراد بهشتی فاصله می‌گیرد.
خطیب جمعه کرمان بیان داشت: منظور رعایت اعمال عبادی، مراقبت و جبران گناهانی است که انجام می‌دهیم لذا امام علی ع می‌فرمایند: خداوند بر شما اعمالی واجب کرده است، آن‌ها را ضایع نکنید، که در نتیجه نباید از حدود الهی تجاوز کرد.
او با اشاره به اینکه نباید واجبات را کم و یا زیاد کنیم، افزود: همه انحرافات از آنجا آغاز شد که خودمان گاهی اوقات برخی اعمال را با سلیقه خودمان کم و یا زیاد می‌کنیم لذا اگر در جامعه ما همه افراد به توصیه‌های رهبری عمل می‌کردند این همه مشکلات نداشتیم، اما متأسفانه افراد سعی می‌کنند توصیه‌ها را به نفع خودشان تفسیر کنند.


امام جمعه کرمان به بحث مهم انتخابات اشاره و تصریح کرد: نامزد‌های در تراز مجلس شورای اسلامی باید گام دوم انقلاب را که مطالبه جدی رهبریست، مدنظر قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: شرایط فعلی کشور بسیار حساس است، چون به گام دوم انقلاب ورود کرده‌ایم و شتاب کشور باید جدی‌تر باشد.
او با اعلام اینکه هرچه پیشرفت‌ها بیشتر شود، دشمنی دشمنان ما جدی‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود، بیان داشت: باید به این امر توجه داشته باشیم، چرا که هر حرکتی که در داخل کشور رخ دهد، دشمن به دنبال بهره بردای از آنست و این نشان می‌دهد، شرایط ما حساس است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تأکید کرد: باید در انتخابات مراقب رفتار و گفتار خودمان به صورت جدی باشیم.
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: دشمن خطی دارد که این خط را در کشور‌های مخالف خود اجرا می‌کند و آن خط، نفوذ، استحاله، حساسیت زدایی نسبت به استکبار، بی مجلس کردن و بی قانون کردن کشورهاست.


حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است، افزود: حق الناس هم دارای ابعادی است که یکی از بعد‌های آن، حفظ آرای مردم است.

او تصریح کرد: حق الناس بعدی رعایت عدالت در تأیید یا رد نامزد‌های انتخاباتی است تا افرادی که لایق نیستند، در صحنه انتخاب قرار نگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه نامزد‌های انتخابات فقط حق دارند از صلاحیت‌ها و توان خودشان با مردم سخن بگویند و نباید رقیب را تخریب کنند، افزود: گاهی گزارش‌هایی در زمینه تخریب رقبای انتخاباتی به گوش می‌رسد که شایسته نیست.
امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد: مجلسی هم تراز با جامعه اسلامی و همراه با گام دوم انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار