امام جمعه کرمانشاه گفت: ما باید به مستضعفین و مستمندان که ولی‌نعمت ما هستند خدمت کنیم

نماز جمعهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: رهبر انقلاب فرمودند آمریکا از مقاومت و ایستادگی ملت ایران می ترسد و اینکه آمریکا از ما عصبانی باشد، امری طبیعی است.

 با اشاره به چهارم دی و ولادت حضرت عیسی بن مریم، اظهار کرد: ایشان از پیامبران اولوالعزم و دارای خصوصیات والا و جایگاه بسیار بالایی در بین انبیا هستند حضرت عیسی جزو پیامبران اولوالعزم است و از خصوصیات والایی برخوردار است.

آیت‌الله علما با طرح این پرسش که «آمریکایی‌ها که ادعا دارند مسیحی هستند چرا مثل حضرت عیسی رفتار نمی کنند؟» ادامه داد:آمریکا آغاز گر همه مشکلات و دشمنی‌ها علیه ملت ما بوده و همیشه از دشمنان ما و منافقین حمایت کرده و در قضایای اخیر نقش آمریکا کاملاً مشهود بود.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای فتنه اخیر در خارج کشور از اتاق فکر تشکیل دادند، بیان داشت:باید همگان چهره واقعی آمریکا را بشناسند و بدانند آمریکا فقط به منافع خود فکر می‌کند رهبر انقلاب فرمودند آمریکا از مقاومت و ایستادگی ملت ایران می ترسد و اینکه آمریکا از ما عصبانی باشد، امری طبیعی است.

آیت الله علما با اشاره به این سخن امام(ره) که ما باید به مستضعفین و مستمندان که ولی‌نعمت ما هستند خدمت کنیم، بیان کرد: چه دولت و چه ملت باید به ضعفا و فقرا خدمت کنند که خدمتی بالاتر از این نیست.

او ضمن تاکید بر رفع مشکلات جوانان بویژه مشکلات ازدواج آنان، عنوان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم سفارش و تأکید ویژه‌ای بر جوانان دارند و دولت و ملت باید باهم مشکلات جوانان را حل کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.