نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رانندگان را امین‌ترین قشر جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با دست اندرکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: رانندگان عزیز امین‌ترین قشر جامعه هستند، چرا که مردم با اطمینان خاطر و اعتمادی که به آن‌ها دارند به راحتی در طول مسیر استراحت می‌کنند و در عین حال رانندگان تا صبح رانندگی می‌کنند.لذا می‌توان گفت بحث حمل و نقل از همه جهات واقعاً یک نوع جهاد است.

او با قدردانی از زحمات تمامی راهداران که در تمام فصول سال به خصوص در فصل زمستان در مهار برف، نمک پاشی و باز کردن راه‌هاتلاش می‌کنند، گفت: یکی از عوامل آلودگی هوا همین ناوگان فرسوده است که باید نوسازی شود و این مسئله باید مدّ نظر تمامی مسئولین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با وضعیت جاده‌ها نیز گفت: بسیاری از جاده‌های استان نیاز به تعمیرات اساسی دارند تا مشکلی برای سفر مردم ایجاد نشود.

او افزود:در زمان جنگ تحمیلی همین عزیزان جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و امروز باید مسئولین نیز در جهت حل مشکلات آن‌ها قدم‌های بردارند.

 علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با ارائه گزارشی گفت:در بحث جابجایی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین، درحدود ۲۳ روز فعالیت مستمر حدود ۳۴ هزار نفر از طریق اتوبوس‌های استان جابجا شده اند، همچنین در بحث زلزله شهرستان‌های میانه و سراب نیز خدمات شایسته‌ای به این عزیزان انجام گرفت.

او گفت: در بحث راهداری حدود ۳۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در طول محور‌های مواصلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان انجام گرفت و در شش ماهه اول ۷۶ نفر کاهش فوتی داشتیم که نسبت به سال گذشته این رقم امسال به ۴۳۲ نفر رسیده است و سعی داریم این میزان نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.