رئیس کل دادگستری کهگیلویه بویراحمدگفت: با هدف حمایت از سرمایه گذاری، مشکلات ۴ طرح در استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس کل دادگستری کهگیلویه بویراحمد در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی برای جلوگیری از تعطیلی، وظیفه همه مسئولان است گفت: با توجه به اختلاف سرمایه گذار اردوگاه تفریحی تنگ تامرادی با اداره کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی، مقرر شد رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان تا ده روز آینده از محل اجرای طرح بازدید و گزارش خود را به دادگستری ارائه کند.

نگین تاجی با اشاره به بلوکه شدن حساب‌های مالی شرکت آریا صنعت و بدهی دویست میلیون تومانی این شرکت افزود: مدیرعامل این شرکت باید بدهی خود را تسویه کند تا حساب بورس این شرکت آزاد شود.

او ادامه داد: در این جلسه با درخواست توقف حکم مزایده شرکت موادغذایی دنا دیگر شرکت تولیدی استان نیز موافقت شد.

نگین تاجی اضافه کرد: همچنین به شرکت محصولات غذایی دوگنبدان نیز مهلت داده شد پس از اعلام مطالبات بانک عامل، مبلغ بدهی را پرداخت و بانک هم وثیقه سرمایه گذار این شرکت را آزاد کند.

معاون برنامه ریزی دادگستری استان هم در این جلسه گفت: برخی مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته‌های فرعی ستاد به صورت اعطای مهلت و توافق بین بانک‌های عامل و واحد‌های تولیدی رفع می‌شود.

عزیزی در خصوص طرح‌هایی که فوریت داشته باشند هم افزود: برخی طرح‌هایی که فوریت و یا پیچیدگی بیشتری دارند با توجه به موضوع در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح و بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.