رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: قرار است که در تیم ملی و باشگاهها یک واحد حقوقی برای نظارت بر قراردادهای مربیان و بازیکنان خارجی شکل بگیرد.

/عینی /تیم ملی و باشگاههای فوتبال دارای واحد حقوقی می‌شوندجمشید جعفر پور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به لزوم شفافیت در قراردادهای مربیان و بازیکنان خارجی فوتبال اظهار کرد: بازی فوتبال در کشور ما  اهمیت بسزایی دارد و یک موضوع اجتماعی و سیاسی تلقی می‌شود.

او افزود: به دنبال حواشی اخیر در موضوع قرار داد آقای استراماچونی کمیسیون فرهنگی جلسه ای با حضور آقای تاج و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل داد و بر این اساس قرار شد که در تیم ملی و باشگاهها یک واحد حقوقی برای نظارت بر قراردادهای مربیان و بازیکنان خارجی شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی بیان کرد: در مساله سرمربی تیم استقلال مسائل حوقی زیادی وجود داشت ، از طرفی باشگاه استقلال مدعی بود که دستمزد استراماچونی را به حسابش واریز کرده در حالی که این مربی می‌گفت که پولی دریافت نکرده است که البته هر دو طرفین حق داشتند.

جعفر پور تصریح کرد: باشگاهها و تیم ملی قراردادهای بسیاری را با بازیکنان خارجی منعقد می‌کنند، لذا باید از مشاوره های  حقوقی استفاده کنند تا از ایجاد حواشی جلوگیری شده و طرفداران تیم های فوتبال دلگرمی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار