بسته خبر ورزشی ۳۰ آذرماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های هفته ششم لیگ فوتسال مردان استان با انجام ۳ بازی برگزار شد.

او افزود: در دیدار بین دو تیم زغال سنگ طبس و ستارگان درمیان نماینده درمیان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف گذشت و در دیدار ستاره ساز بیرجندبا آرتین بشرویه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نماینده بیرجند به اتمام رسید.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در دیدار بین دو تیم زعفران نوبهار سرایان با تیم نود بیرجند نیز تیم نود با نتیجه ۶ بر ۳ از سد حریف قدرتمند خود گذشت.

زهرا رجبی فاتح مرحله نخست پلی آف رنکینگ مسابقات دارت مناطق کشور

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نخستین مرحله مسابقات دارت پلی آف رنکینگ مناطق کشور در بخش بانوان با برتری زهرا رجبی از خراسان جنوبی همراه شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که جمعه بیست و نهم آذرماه سال جاری به میزبانی سالن دارت رستوران کلوا شهرستان گرمسار برگزار شد، زهرا رجبی که چندی پیش قهرمان عسگری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: همچنین‌مهتاب منصوری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ملیکا موسوی زاده از خراسان رضوی مشترکا سوم‌شدند.

گفتنی است مسابقات پلی آف در ۳ مرحله برگزار می‌شود و در نهایت ۴ نفر برتر به لیگ‌برتر راه خواهند یافت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.