مازندران رتبه ۲۸ صدور جواز تاسیس در کشور + فیلم

مازندران در صدور جواز تاسیس واحد‌های صنعتی رتبه ۲۸ کشور را داشت.

قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: میانگین برای صدور جواز تاسیس بخش صنعتی ۹ و نیم روز طول می‌کشید که اقداماتی برای کاهش این زمان در مازندران انجام شد و اکنون این زمان به چهار روز رسیده است که تا چند ماه آینده به یک روز کاهش خواهد یافت.

او با بیان اینکه صدور پروانه بهره برداری در مازندران نیز حدود ۲۰ روز زمان می‌برد، افزود: این میزان اکنون به چهار و نیم روز رسیده و قرار است این میزان باز هم کاهش یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اقداماتی که برای کاهش زمان صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری در استان انجام شد سبب افزایش سرمایه گذاری و بهبود فضای کار شده است.

قوانلو افزود: میزان پروانه‌های بهره برداری استان تا تیرماه امسال در استان حدود ۴۷ میلیارد تومان بود که این میزان اکنون به ۹۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

او با بیان اینکه این میزان تا دو روز آینده به هزار میلیارد تومان خواهد رسید، ابراز امیدواری کرد با طرح‌های صنعتی در دست اجرا در مازندران که قرار است دهه فجر امسال در استان بهره برداری شود میزان سرمایه گذاری واحد‌های تولیدی و صنعتی تا پایان سال به حدود ۲ هزار میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار