معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تأمین نیاز‌های ورزش باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در قالب قانونی استفاده کنیم.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان ورزش شهرستان اردکان با اشاره به تکمیل هزار پروژه ورزشی در کشور، گفت: تکمیل این پروژه‌ها به تنهایی برای دولت امکان پذیر نست.

او با تاکید بر اینکه برای تأمین نیاز‌های ورزش باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در قالب قانونی استفاده کرد، افزود: نیاز‌های ورزش کشور باید آمایش شود و از ظرفیت بخش خصوصی برای تأمین این نیاز‌ها استفاده شود.

فرامرزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی در سطح کشور بیان کرد: بیشتر هیئت‌ها با مشکلات اعتباری و ساختاری مواجه هستند که تلاش ما رفع این مشکلات است و برنامه‌های خوبی در این راستا تدوین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اثرگذاری ورزش برخی شهرستان‌ها در روند توسعه ورزش کشور ادامه داد: اردکان از جمله شهرستان‌هایی است که تیم‌های ورزشی قوی دارد و در ورزش کشور اثرگذار است.

فرامرزیان با اشاره به بازدیدی که از چند پروژه نیمه کاری ورزشی این شهرستان انجام شد، افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان مساعدت خواهد شد.

او همچنین کمک به چند تشکل مردم نهاد این شهرستان و تأمین تجهیزات ورزشی را رهاورد سفر خود به شهرستان اردکان برای مردم این خطه اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار