مدیر آموزش‌وپرورش دامغان گفت: ۱۲ طرح اقدام پژوهشی فرهنگیان شهرستان دامغان طی سال جاری ثبت شد که این تعداد طرح در قالب طرح‌های معلم پژوهنده ارائه‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن کاتبی در آئین تقدیر و تجلیل از فرهنگیان پژوهنده دامغان به مناسبت هفته پژوهش بابیان اینکه ۱۲ طرح اقدام پژوهی فرهنگیان دامغان ثبت‌شده است، ابراز داشت: حیات سیاسی و اجتماعی هر جامعه‌ای به تحقیق و پژوهش ارتباط دارد که نباید به موضوع پژوهش بی‌توجه بود.

او افزود: با اجرای طرح کتاب برتر طی سال جاری تعداد ۱۴ کتاب از سوی فرهنگیان دامغان در قالب ادبیات فارسی، تاریخ، زمین‌شناسی، فقه مبانی و حقوق و ریاضی تألیف و به چاپ رسیده است.

مدیر آموزش و پروش دامغان از پژوهش، فناوری، جامعه، مدرسه و دانشگاه به‌عنوان شعار هفته پژوهش سال جاری وزارت آموزش‌وپرورش یادکرد و اظهار داشت: پژوهش کلید تحول در پیشرفت و عظمت دانش آموزان است که می‌بایست موردتوجه واقع شود.

کاتبی در ادامه تصریح کرد: طی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تعداد ۳۰۰ دانش‌آموز دامغان با ارائه طرح‌های پژوهشی به مرحله شهرستانی جشنواره خوارزمی راه یافتند که ۲۴ دانش‌آموز موفق به راه‌یابی مرحله استانی شدند.

او ابراز تصریح کرد: مسیر پیشرفت و تمدن یک کشور از راه پژوهش و تحقیق می‌گذرد لذا توجه به این امر می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد ازاین‌رو می‌بایست معلمان و دانش آموزان را به سمت تحقیقات پژوهش محوری سوق داده شوند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.