نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب اسلامی جلوه شکوهمند اراده ملت بزرگ ایران برای رسیدن به استقلال و بی نیازی از بیگانگان است.

انقلاب اسلامی جلوه شکوهمند اراده ملت بزرگ ایران برای رسیدن به استقلال و بی نیازی از بیگانگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،  آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نخستین نشست ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی رویداد بزرگ سیاسی قرن اخیر است که همه معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی دنیا را به هم ریخت.

او، با اشاره به اهمیت تبیین اهداف انقلاب و نظام برای نسل جوان و نوجوان، افزود: باید خدمات ارزشمند انقلاب ونظام برای مردم تبیین و بازگو شود که دهه فجر برای این کار فرصت بسیار مناسبی است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، به هجمه‌های دشمنان برای تخریب نظام و دستاورد‌های انقلاب در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از همه توان و ابزار برای تضعیف روحیه ملت ایران استفاده می‌کند و ضروری است.

آیت الله فلاحتی افزود: برای شکست توطئه‌های دشمنان باید با پرهیز از سیاه نمایی مشکلات و بیان تلاش مسئولان برای حل مشکلات امید و نشاط را در مردم زنده نگه داشت.

ارسلان زارع، استاندار گیلان هم با تاکید بر ضرورت حضور پر شور مردم در جشن‌های دهه فجر گفت: باید با امیدافزایی، وفاق و وحدت ملی را تقویت کنیم.

او، به آثار انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی و تاریخی قرن بیستم اشاره کرد و افزود: باید اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی را با بهره گیری از جلوه‌های هنری و خلاقیت به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

استاندار گیلان گفت: از ظرفیت برنامه‌های دهه فجر برای تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات دوم اسفند ماه به نحو شایسته استفاده شود.

زارع افزود: انتظارم از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که در اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه‌های دهه فجر، کوشش کنند و به طور کامل پای کار باشند.

او، به روحیه خدمت گزاری صادقانه خادمان مردم در بخش‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: قطعاً با بهر ه‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برای ارائه خدمات رایگان به مردم استفاده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گزارشی از برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر امسال ارائه کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای برپایی هر چه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: سخن بزرگان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.