رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:مشارکت حداکثری مردم یک اصل مهم در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بر رصد جدی مراحل مختلف انتخابات در استان تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم یک اصل مهم در برگزاری انتخابات است و باید توسط عوامل اجرایی و نظارتی به دور از جناح بندی‌های مختلف این مهم انجام شود.
 
گروسی افزود: اگر نامزد‌ها یا هواداران آن‌ها تخلفات انتخاباتی انجام دهند به آن‌ها از سوی مراجع مرتبط تذکرات لازم داده می‌شود.
نصب عکس و پوستر و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی
 
کریم نژاد رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان این که ۵۳۱ نامزد انتخاباتی در استان ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۱۸ نفر انصراف داده و ۴۴ نفر نیز مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته اند.
 
کریم نژاد افزود: ثبت نام نامزد‌های انتخاباتی در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.
 
ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه نیز در این جلسه گفت: از حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه ۱۶۳ نفر ثبت نام کردند که ۷ نفر از آن‌ها در هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت نشدند و شش نفر دیگر نیز انصراف دادند.
 
مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حبیبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارومیه از جمله دیگر سخنرانان این جلسه بودند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.